Zwroty towarów
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., nasi klienci mają prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, pod warunkiem, że umowa została zawarta na odległość (np. przez internet). Szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotów znajdują się w naszym regulaminie w zakładce „Regulamin”, punkt 9.
Warunki zwrotu:
- Towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- Zwracane towary muszą być kompletne, wraz z oryginalnymi metkami i etykietami.
- Klient odsyła towar na własny koszt.
- Wypełnij formularz zwrotu, dostępny w formacie PDF i DOC [FORMULARZ ZWROTU .PDF] [FORMULARZ ZWROTU .DOC].
- Wyślij zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem na adres: CENTRUM HANDLOWO – USŁUGOWE „MESP” JANUSZEWSKI, JANUSZEWSKA SPÓŁKA JAWNA ul. Kopernika 51, 19-200 Grajewo, Polska
Reklamacja towarów
Zgodnie z nowymi regulacjami wprowadzonymi ustawą z dnia 4 listopada 2022 r., dotyczącymi niezgodności towaru z umową, w Allepasze.pl jesteśmy zobowiązani do przestrzegania tych zasad. Sprzedawca nie ma prawa odmówić przyjęcia reklamacji, o ile nie jest to wyraźnie zabronione przez prawo. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, koszty związane z wysyłką pokrywa sprzedawca. Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru konsumentowi. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.
Wypełnienie formularza reklamacji:
- Dostępny do pobrania w formatach PDF i DOC. [FORMULARZ REKLAMACJI .PDF] [FORMULARZ REKLAMACJI .DOC].
- Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: kontakt@allepasze.pl.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zobowiązujemy się do jego rozpatrzenia w ciągu 14 dni.
- Dołożymy wszelkich starań, aby szybko i efektywnie rozwiązać problem, oferując naprawę, wymianę, obniżenie ceny, a w przypadku istotnej niezgodności – możliwość odstąpienia od umowy.